De Tuinwinkel

Naast het verhuren van moestuinpercelen ondersteunt VVCL haar leden met het runnen van de Tuinwinkel.
Deze is gevestigd op locatie “De Punt” en is het seizoen op zaterdag geopend van 10:00 tot 12:00.

De winkel wordt beheerd door de winkel commissie, allen vrijwilligers van de VVCL.

De coördinator van de winkel is per mail bereikbaar: coordwinkel@gmail.com, hier kun je ook een bestelling doorgeven dan staat je bestelling de eerstvolgende zaterdag voor je klaar.

In de winkel zijn diverse tuinmaterialen te koop, je kunt er de compost en koemest afrekenen en je zaden en plantgoed bestellen. Alles koopt VVCL collectief in waardoor zij haar leden een prijsvoordeel kan geven. Door de voorraad aan palen en grote zakken met aarde - zie foto- hoef je dit niet zelf naar de tuin te transporteren.

De volgende spulen zitten in het vaste assortiment van de winkel:

• Stalmestwinkel_1
  • Compost
  • Koemestkorrels
  • Kippenmestkorrels
  • Potgrond bemest
  • Kunstmest NPK 12-10-18
  • Kalk korrels
  • Patent kali
  • Zwavelzure amoniak
  • Tonkin stokken
  • Palen
  • Plastic voor tunnel/kas
  • Gaatjesplastic
  • Fleecedoek
  • Kraansleutel

Daarnaast heeft de winkel ook een wisselend assortiment afhankelijk van seizoen of incidenteel aanbod, denk hierbij aan:

• Plantjes in het vroege voorjaar
  • Plantjes rond ijsheiligen
  • Pootgoed
  • Zaden
  • Houtsnippers

Kom dus gerust kijken wat er allemaal te kopen valt en wat de prijzen voor de leden zijn.

winkel_2